søndag 10. januar 2010

Vannlekkasje, nytt liveklipp, godt nyttår, etc.



Godt nytt til alle som gidder å lese denne bloggen - jeg har som dere overlevd jula med hektisk inntak av feil ernæring og latskap. Som seg hør og bør fikk jeg vannlekkasje på kjøkkenet like før høytiden satte inn, jeg vet ikke hva det er med meg og det våte element - men hver gang jeg kjøper meg ny eiendom skal altså noe slå lekk. Så må kjøkkengulvet rives opp og legges på nytt, hurra. Og det er jo ikke mulig å ikke snakke om været for tiden, nå er det så kaldt at man blir forbanna av å gå ut døra - man har jo frysefjes fra man står opp til man legger seg. Når det er sagt hadde jeg glemt å tenke over aspektet "måking" når man kjøper bolig på landet, det er jo ikke noe man belemrer seg med som Osloboer. Det blir litt klubbjobbing igjen i januar, skal bl.a. stå på Onkel Blaa på Bekkestua fredag 15. januar, det blir litt spesielt da dette var scenen jeg debuterte på for over 1o år siden. Bor du i nærleika, synes jeg du skal møte opp. Det kan bli moro.

1 kommentar:

  1. Huff da...vannlekkasje er aldri hverken morsomt eller passende...Godt nyttår, forresten!

    SvarSlett