onsdag 14. april 2010

Ny cruiser. Fett.


Våren har definitivt kommet. Jeg utviklet et hatforhold til snøen som la seg/voldtok huset mitt og omgivelsene - det får da være grenser. Riktignok bor vi langt mot nord på kloden, men to meter snø er for dumt. I anledning sol og varme har jeg gått til anskaffelse av sykkel. Altså er jeg ikke en patetisk førtiåring som plutselig kjøper meg Harley eller noe annet stort jeg ikke kan håndtere for å kjenne på guttungen i meg - men en tråsykkel. En Nirve Classic Vintage Cruiser. Hurra. Jeg klarte til og med å montere den selv, og det er jo ikke verst for en fyr som vanligvis skader seg selv på verktøy. Nå er det mange år siden jeg hadde sykkel sist (i Oslo ble de somregel stjålet første uka) og det merket jeg godt på melkesyra i beina etter en tur i går. Her snakker vi muskler som ikke har blitt anvendt på en stund, men det har man da bare godt av. Neste innkjøp blir grill. Etter at snøen takket for seg åpenbarte det seg plutselig en terrasse jeg ikke har sett snurten av siden jeg kjøpte huset, så her skal det snus kjøtt mine damer og herrer. Jeg skal grille på meg hareskår. Og sykle.
Life is good.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar