søndag 10. oktober 2010

Workshop og standupkurs i Molde


Jeg har tatt lite bilder mens jeg har oppholdt meg i byen men et Googlesøk på "Løkta + Molde" ga meg dette bildet - som egentlig er illustrerende nok. Hadde en kanonkveld med åtte nykommere i dag, med et ganske beruset men overraskende positivt publikum. Torsdag holdt jeg workshop i presentasjonsteknikk for Molde Jci, dagen etter startet kurset for en herlig bukett mennesker som hadde litt eller ingen erfaring fra standupscenen. Må si jeg ble mektig imponert over Olav Torjuls tirader om bl.a. politikeres trang til å motta gaver og konsekvensene av dette, samt Anita Nyhagens fortreffelige søttitallstekst - begge erfarne revyfolk, som nå ville utforske et helt nytt format: Standup. Resten leverte også varene, så det er sagt. Det ble alt i alt en vellykket kveld med god publikumsoppslutning, og jeg merker at jeg begynner å få litt taket på både workshops og kursing nå. Neste økt blir på Smøla (det blir mye reising i denne jobben, om du ikke vet hvor Smøla er, er det like langt unna som det faktisk høres ut som). Nå er det første fly hjem til familien i morgen, jeg merker at jeg gleder meg sykt til å være hjemme et par dager nå.

3 kommentarer:

  1. Bortsett fra at det heter JCI Molde så er jeg meget fornøyd med omtalen :)

    SvarSlett
  2. -og velkommen på Smøla, igjen...:-)
    -og ja, det er akkurat så langt unna, vel, det kommer jo litt an på hvor du er...

    SvarSlett
  3. Takk for et kjempebra kurs Christer.
    Kan absolutt anbefales til alle som måtte ønske et morsomt og lærerikt standup kurs.
    Hilsen oss i latter på løkta



    Rune Hoel.

    SvarSlett