onsdag 30. mars 2011

Hjemme hos Cordelia


Jeg er nettopp ferdig på scenen på fine, lille Cordelias Hus i Sandefjord. En kafé som satser mye på kulturkvelder og aktiviteter for stamgjestene, som spenner fra 20 til 75 år. Primus Motor Kari Prestgaard kontaktet meg etter at jeg tilfeldigvis underholdt et firma hvor hun og familien var gjester i samme restaurant for en tid tilbake, og nå er standup på Cordelias blitt en ubetinget og ikke minst uavhengig suksess som jeg håper vedvarer. Kveldene drives på nullprofitt, og hun har lagt mye arbeid i å få til dette - som er viktig for oss komikere som trenger flere steder å møte publikummet vårt på utenfor hovedstaden. Du blir ikke rik av å opptre på Cordelias, men du verden så gøy og ikke minst viktig det er å ha et klubbsted hvor gjestene er så positive og imøtekommende for en sjanger de kanskje ikke er så bevandret i.
Denne kvelden var jeg konferansier, Jan-André Olsen varmet opp og Yngve Skomsvoll var selvskreven headliner. Neste gang tar en av de andre drivkreftene over, Øyvind Angeltveit + nye, friske komikere. Bor du i nærheten, ta deg en tur. Det blir gøy!

2 kommentarer:

  1. Takk for fine ord, Christer!
    Du er velkommen tilbake anytime! :)
    -Kari.

    SvarSlett
  2. Kosa meg virkelig; begge gangene!!
    Inger

    SvarSlett