fredag 1. april 2011

Hodet mitt virker ikke.



Jeg var veileder på Standup & Revy-linja på Ringerike Folkehøgskole i dag, måtte stå uforskammet tidlig opp for å kjøre til Hønefoss. Der var 17 turnéklare elever på plass for å ha gjennomgang med tilbakemelding, én og én fremførte materialet sitt fra fra 09-16. Hjernen min er litt på overdrive akkurat nå, man blir ganske tømt i hodet etter en så hektisk økt. Jeg var selv elev på Buskerud Folkehøgskole, et av de fineste årene i mitt liv. I fjor underviste jeg i humor som prosjektfag på Seljord FHS, og det gleder meg at Ringerike faktisk har en egen linje som fokuserer på revy og standup. Du kan lese mer om linja her. Nå sitter jeg og venter på å gå på scenen i Asker, har show på Bar(t) sammen med Bjørn Daniel Tørum i kveld. Spent på om det kommer bra med folk, til alt hell fikk jeg en helsides forhåndsomtale i Budstikka - håper resultatet blir fullt hus. Om ikke annet skal de som kommer få et veldig bra show!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar