søndag 25. juli 2010

Fantastiske Larkolluka


Foto: Mats O. Bristol

Det er noe spesielt med humorgallaen under Larkolluka. Som snart kan kalles en tradisjon. Det er en av de showene jeg har gledet meg mest til i år, på grunn av fjorårets arrangement med stappfullt telt og helt sykt bra publikum. Til alt hell ville de ha meg tilbake, denne gangen sammen med Andre Jerman og Jonas Bergland som på alle måter leverte varene og vel så det. Men for å fylle et digert telt med 400 mennesker trengs det ressursmennesker, og dette må være selve definisjonen på Larkollteamet. Som står på døgnet rundt i forkant, under og etter uka, med bøttevis av arrangementer, aktiviteter og forestillinger - og samler hele Larkollen og tilreisende. De gjør en alldeles fantastisk jobb, det er så gøy å være komiker når det finnes initiativtakere som dette, som også vet hva de driver med. Proffe, generøse og rutinerte folk. Det er jo også en følelse av å komme hjem for min del, jeg vokste opp i nærheten og mange av de fastboende er gamle klassekamerater, som det var utrolig hyggelig å møte på. Måtte Larkolluka leve i mange, mange år fremover. Jeg har begynt å glede meg til neste år allerede.


Foto: Mats O. Bristol

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar