mandag 20. september 2010

Bill. merk. "usikker"


Nå er det siste finpuss på settet til den store dagen på Latter i morgen. I tillegg til å være relativt nervøs for om det kommer folk, har jeg rablet ned en del nytt materiale jeg skal prøve ut på scenen. Så langt ser det ut til at det blir en miks av ting jeg har skrevet det siste året, samt splitternye greier om utesteder i Oslo, at anarkisten i meg desverre har tatt kvelden, dagligvarekjeder, isbadere, banning, rare ord og uttrykk og at det tross alt er bedre å være middels rotete enn å feks. gå på heroin. Så får vi se åssen responsen blir. Denne uka blir jo forøvrig ganske hektisk, med foredrag for LO før showet på Latter i morgen, Bergen og herlige Ricks på onsdag, NTNU Trondheim torsdag og to firmajobber på fredag. Nå bør jeg legges, merker jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar