fredag 21. august 2009

Å være eller ikke være backstage.


Som komiker har man opplevd mye variert hva oppholdsrom før opptreden gjelder, alt fra tette lagere uten ventilasjon, korridorer, svette gymsalgarderober, innrøykede kontorer og gatekjøkken-lignende tilstander med bruskasse til stol og begrenset komfort. Men så har man unntakene. Ekebergrestauranten. Fantastisk utsikt, eksepsjonelt hyggelige folk, god mat og behagelige omgivelser. Da er det moro å være på jobb. Ikke det at det ikke var gøy å stå på scenen i kveld, det er standupfestival på Latter denne uka - og moro er det. Åpningshowet i går var stas, og kanskje enda morsommere på late night i dag. Det blir en kjapp tur til Bardufoss i morgen, men på lørdag er jeg tilbake som konferansier for de lovende nykommerne. Det gleder jeg meg til. Men nå kvitterer jeg ut, jeg må opp om fire timer. Kanskje Jeppe vekker meg allerede 05.00, hvem vet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar