onsdag 25. mars 2009

Demonstrerende Politi og Charterfeber på TV



I dag skjedde noe pussig. Trikken sto stille i 20 minutter fordi politiet demonstrerte for høyere lønn. POLITIET demonstrerte! Hva blir det neste? At Blitzerne har trafikkontroll på E6? Fire tusen uniformerte politfolk gikk i tog. Det må jo ha satt en støkk i byens løse fugler, som plutselig ser en horde av tjenestemenn komme masjerende mot seg på Karl Johan. Lurer på om et par av de fikk dødsnoia og lurte på hva de nå hadde fått i seg. Ellers så jeg på Charterfeber av en eller annen idiotisk grunn i går kveld. Det er jo ikke bare rakettforskere som er med i det programmet. Jeg lurer på hvor de finner disse deltagerne. Noen av dem får beboerne på Tangerudbakken til å fremstå som akademikere. Jeg måtte gjemme meg bak dørkarmen mens jeg så på. Jeg merket at jeg får samme reaksjonen som når jeg ser en nærgående operasjon av kjønnsorganer på TV av Charterfeber. Vemmelig, usmakelig, jævlig og samtidig helt umulig å ikke se på. Paradoksalt nok.

I kveld er jeg konferansier på Prøverøret på Dattera til Hagen, gleder meg til det. Skal teste ut en del nytt materiale jeg håper fungerer, det må jo bli litt om det jeg nevnte over. Ser også frem til Askøy og Os i helgen, Vidar Hodnekvam er support på Loftet/Askøy - altså er jeg i særdeles godt selskap. Håper det kommer folk for å se på oss. Over og ut.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar