mandag 16. mars 2009

Teaterfabrikken, jubileum og Stå Opp-pris



Når jeg først er i gang med ny blogg (kranglet i to timer med Dreamweaver for å legge ut info på christertorjussen.com, og nå ser tullpratsiden helt fucked ut. Må få noen med kompetanse til å se på det. En skal kjenne sine begrensinger, og HTML er ikke min greie) kan jeg jo likegodt legge ut litt videoklipp fra ting jeg har gjort i det siste. Og hei, denne uka er det 15års-jubileum for Reis Deg Komikerklubb med alle vinnerne av Stå Opp-Prisen de siste ti årene på Latter i morgen. Det blir moro. Torsdag er det prisutdeling, hvor jeg også skal prate tull. Det er alltid en utfordring å være morsom foran et fullsatt publikum bestående av kollegaer og bransjefolk, men jeg tror jeg skal lire av meg en og annen historie om en jobb som gikk til helvete i tillegg til nytt materiale. Det er vel ikke til å stikke under en stol at jeg håper Dag Sørås røsker prisen i år, han er nominert for andre året på rad. Alle er verdige kandidater, men Dag er en klar favoritt hos meg. Prisutdelingen er åpen for publikum, så det er bare å ta turen til Josefine på torsdag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar