lørdag 28. mars 2009

jeg liker Bergen.



Når jeg er i byen liker jeg å rusle i Strandgaten, og i dag slo det meg hvor mange fine butikknavn det finnes der. Med unntak av de store kjedene er mange av dem gjennomtenkte og kreative, flere av dem på rim, faktisk - hvis man ser nærmere etter. Moe & Co. Galleri Nostalgi. Dromedar Kaffebar. Men de beste må være macbutikken edbergen, skobutikken 1000bein og urmaker Tusen Tikk. Det er vel sånt man legger merke til når man har litt tid å slå i hjel i andre byer. Neste stopp er Askøy, det er lenge siden jeg har vært der. Var på Os i går, det var moro - selv om det selvfølgelig kunne vært mere folk. Men jeg fikk uansett testet ut nytt materiale og etter showet fikk jeg Os Rock City-skjorte av lydteknikeren. Yeah!

1 kommentar:

  1. Og Bergen liker deg Christer og gleder oss til du er her neste gang!

    SvarSlett