søndag 5. april 2009

Så var den uka i boks. Eller noe sånt.



Det har vært en hektisk uke med standup i Lillehammer, Skien, Dattera Til Hagen og Latter. Fin kveld på klubbscenen med bra komikere i kveld, og absolutt uventet kom en relativt feststemt Tommy Sharif opp på scenen og skulle fortelle "pakkisvitser". Jeg ble alldeles satt ut som konferansier, men til alt hell valgte han å fatte seg i korthet. Men det er vel det som er litt av magien med standup, man vet aldri helt hva som skjer. Ellers jobber jeg med showet i Tønsberg i sommer, til alt hell har jeg folk rundt meg som hjelper meg både med nye ideer og profilering. Eirik "Goldfinger" Fjerdingstad har snekret fiffige annonser og flyere, ser frem til å se alt på trykk. Nå gjenstår bare Karasjok med Jonna Støme og Dag Sørås før jeg tar påskeferie, merker at jeg gleder meg til det. Så gjenstår det å se om det vi serverer faller i smak.

4 kommentarer:

  1. Når hadde du stand-up i Lillehammer sa du?

    SvarSlett
  2. Det var et lukket arrangement på Jørstadmoen. Men jeg kommer nok oppover igjen om ikke så lenge, sjekk www.christertorjussen.com for oppdateringer :)

    SvarSlett
  3. Ahh.. I see! :-) Skal sjekke oppdateringer.. :-)
    Var militærgutta snille m deg?

    SvarSlett
  4. Åjada. Alltid hyggelig i forsvaret. Sterkt mannsdominert så klart, men sånn er det. Jeg vet ikke hvem som har standup på Lillehammer for tiden, men Nikkers pleide jo å huse oss før i tiden. Setter opp nytt show i sommer, så jeg håper det blir litt reising hit og dit utover høsten - hvis kritikerne er snille og folket vil komme å se på :)

    SvarSlett