søndag 19. april 2009

Så har jeg endelig debutert.



Primus motor Alex Tjore, bak klubbkonseptet Altern80´s på Skuret i Oslo, kontaktet meg for en tid tilbake og lurte på av alle ting om jeg ville være gjeste-DJ den første kvelden. Min åpenbare inkompetanse til tross. Men sånt kan man ikke si nei til. Jeg fikk spille akkurat det jeg selv ville, og lærte meg spaker og knapper underveis. Rotet det muligens til med noen overganger, men spillelista bestående av bl.a. New Order, Propaganda, Nitzer Ebb, Front 242 og Indochine så ut til å falle i smak. Folk danset og koste seg, ingen klager! En liten drøm gikk i oppfyllelse, og det ga absolutt mersmak. Jeg er for å være ærlig litt bakpå etter moroa i går - og det blir en intens uke nå med tekstarbeid, klubbjobb på Josefine, tur til Molde, Kristiansand og Trondheim. Og på søndag er det Standup Aid på Latter. Med tidenes beste lineup av komikere. Det synes jeg du skal gå på.

2 kommentarer:

  1. Gratulerer :) Det var gøy sine tider å være dijei. Men savner det ikke. Nyt din ungdomsvår!

    SvarSlett
  2. Jeg forsøkte meg på slikt i Kroatia. Det er dævendøtte noe man kan bli hekta på, Christer. DJ Anett indahouse.

    SvarSlett