søndag 16. august 2009

It must be love, love, love.


På fredag var det bare å ta på seg danseskoene og komme seg på Øya, Madness kom til Norge for første gang siden åttitallet. Det var sjukt moro å se at de fremdeles leverer varene 30 år etter, og etterpå bar det til Gamlebyen for å møte likemenn og kjentfolk med samme entusiasme til ska. Endte på Lompa sammen med bl.a. den vandrende katastrofen Ottar Stangeland, det blir aldri kjedelig når han er i nærheten. Til alt hell gikk det usedvanlig rolig for seg, jeg tror faktisk han gikk hjem før meg. Lørdag orket jeg ikke tanken på å gå ut, jeg hadde store planer om å holde meg på sofaen og se "Breaking Bad", men det gikk jo ikke fordi dvd-spilleren min ikke er sonefri. Snart er den død. For jeg kan kjøpe meg en ny. Men det får bli etter standupfestivalen, som begynner denne uka. Jeg skal fronte festivalen med et innslag under åpningsshowet, sånt er alltid veldig stas å få være med på. Ellers er jeg på late night-scenen torsdag og konferansier for Up & Coming på klubbscenen lørdag. Forhåpentligvis kommer boka mi ut i butikkene også, den er jo trykket, pakket og ferdig nå.

1 kommentar:

  1. Og vi gleder oss jo til Stand-Up Festivalen. 10 år i år. Jippi! Kake til alle i salen. :-)

    SvarSlett