mandag 31. august 2009

Å sanke voksenpoeng


Det er ikke hver dag man signerer overtagelse av et hus. ET HUS. Nå håper jeg noen har lyst til å kjøpe leiligheten min på Torshov rimelig kjapt. Det er nesten litt skummelt å se hvor ribbet kåken er nå, men det skal vel være sånn når man har visninger og skal selge eiendom. Det er også bare noen dager til Oslo-premieren på showet, jeg er veldig spent på billettsalget og ikke minst kritikk. Nå kan det hende jeg drukner litt i alt oppstyret rundt Rune Andersen som har premiere dagen før meg og ikke minst Jesus Christ Superstar samme uka, men jeg får krysse fingrene og håpe noen med sans for rett-frem-komikk uten spillopper, sang og dans kommer for å se og skrive om det. Jeg skal også kurse standup for Reis Deg Komikerklubb, undervise på Seljord Folkehøgskole og jobbe med to TV-prosjekter denne måneden - så det er nok å henge fingrene i. Innimellom slagene håper jeg at flytteprosessen blir så skånsom som mulig, jeg klarte å pådra meg dum rygg for litt siden bare fordi jeg stadig vekk overvurderer min egen fysikk. Man trenger jo ikke tøffe seg når man bærer kasser heller.

1 kommentar:

  1. Gratulerer med hus og premiere, jeg skal sitte i salen en av dagene og storkose meg :p Nils-Erik* (som håper du ikke er for stor stjerne til å lese kommentarene sine ;)

    SvarSlett