lørdag 5. september 2009

Den som leter skal finne mye (drit)


Jeg er midt oppi en flytteprosess for tiden, og gamle esker skal ryddes før de pakkes ned. Som alle andre har jeg én million gjenstander jeg ikke klarer å kvitte meg med, som feks. gamle buttons. Her er et lite utvalg, den eldste må være minst 20 år gammel. Og kaste blir ikke snakk om. Har hatt en kjempefin kveld på Latter i dag, fullt hus og god stemning. Ekstra moro var de jo at folk fra EF Språkreiser satt i salen da jeg leste skolestilen fra åttende klasse (oppgaven lød "Norge inn i EF - hvilke tanker gjør du deg" og jeg kunne ikke noe om unionssamarbeid, så jeg skrev om språkreisen min til Eastbourne med EF i stedet. Det falt visst i smak!)

Det er jo ukristelig tidlig å sparke i gang et standupshow 18.30 på kvelden, og jeg har ikke akkurat fått særlig med goodwill fra pressen denne gangen heller. Ingen gadd å skrive noe om showet i forkant, ei heller møtte noen opp for å anmelde premieren, noe som irriterer meg litt. Men jeg håper de som har vært og sett showet snakker positivt om det til andre. Så får vi se åssen det går til neste uke, nå skal jeg gjøre klar leiligheten til visning i morgen. Det er jo relativt fordelaktivt å få solgt kåken da jeg har kjøpt hus i Tønsberg. Men nå skal her vaskes og shines. Fikk forresten nettopp vite at katten vi tok inn for noen uker siden nå har blitt adoptert av en familie, nå heter han Tintin og har det veldig bra. Og ingenting er bedre enn det!

2 kommentarer:

  1. Sv: Oi, så moro at du fant innlegget mitt! Kjempehyggelig å få en kommentar fra deg:-) Showet ditt var så bra!! Helt utrolig at pressen ikke dekker det.. Men nå har jeg hvertfall anbefalt det på bloggen, i kommentarer til andre bloggere, og til massevis av venner og bekjente. Masse lykke til videre med showet, avkommet og alt annet:-)

    SvarSlett
  2. Og btw: http://tonestankesprell.blogspot.com/2009/09/gratisreklame.html :-)

    SvarSlett