tirsdag 29. september 2009

Dette tok jo helt av!

Etter at jeg la ut innlegget om mitt mildt sagt interessante måltid på Josefine forleden på underskog.no har det blitt en av de mest aktive trådene på nettstedet, med fantastisk mange fine fotofiklinger med selveste Hawk-sandwichen i fokus. Jeg legger ut et knippe her, (et par av mine egne er også med!) og tro meg - dette er bare toppen av isfjellet. En av brukerne har til og med perlet sandwichen. (!) Nå snakkes det om fellesutflukt for å innta den påstått legendariske retten. Se opp, kanskje ser du snart Hawk på en T-skjorte eller en graffitivegg nær deg?

















3 kommentarer:

  1. Hahahaha! Man vet att nåt är jävla kult då man sitter för sig själv och garvar tokhögt. Det här var ett sånt moment of zen att jag satt i några minuter och skrattade ashögt.... Klockrent!

    SvarSlett