fredag 11. desember 2009

Jula skulle vært i januar, vet du


...for det er da det er salg. Gullkorn fra kvinnemunn for noen år siden. Med det kårer jeg sesongens desidert fineste Hawk-flikk, mesterlig utført av Jørn Støylen. Den siste uka har vært sykt hektisk, og denne helgen blir siste innspurt med to julebordsjobber + Latter både i kveld og i morgen. Utsolgt er det visst også, så det blir gøy. Jeg er litt som en turist i min egen by, jeg kan faktisk ikke huske sist jeg bodde på hotell i Oslo. Heldigvis besøkte Obama byen i går og ikke i dag, makan til tilstander - fastsveisede kumlokk og politivakt i kloakken? For en drittjobb. Skal også få redigert litt på et opptak som ble gjort på Latter i forrige uke og få lagt det ut på Youtube mellom slagene. En får vel dra seg ut og se om det er mulig å få kjøpt litt julepresanger også, jeg har ikke tenkt til å løpe ned butikkene på lille julaften og gjøre idiotiske impulskjøp sammen med 100.000 andre i samme ærend.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar