tirsdag 1. desember 2009

Logistikk, til -> fra, hit og dit, frem og tilbake.



Livet mitt er utelukkende basert på tidtabeller i disse dager. Jeg er alt for lite hjemme. Dagen ble tilbrakt på bussekspressen til Seljord, hvor jeg blir til torsdag og tar samme buss 04.00 om morgenen for å rekke hjem og hente rene klær før jeg reiser til Stavanger fra Gardermoen (jeg bor i Tønsberg) hvor jeg skal rekke to jobber ila. to timer, altså må jeg transporteres fra Sandnes til Stavanger og deretter tilbake til Gardermoen og videre til Molde for å kjøres tre timer i bil til Smøla for siste jobb denne uka. Julebordsesongen er på alle måter en periode med mye jobb, men jeg hadde fortrengt hvor mye reising det innebærer. Men en morsom ting skjedde denne uka, et reklamebyrå i min nye hjemby engasjerte meg på en spekkjobb (altså at man prøver å få en kunde til å bruke byrået til reklame og kommunikasjon) og kunden likte resultatet og går for løsningen. Det er jo greit å vite at man ikke har mistet grepet helt som reklamemann. Så blir det visst litt jobbing med dem fremover, og det ser jeg veldig frem til. Jeg er forøvrig prisgitt min nye pihone når jeg må vente eller reise mye, du verden så mye bra apps man har tilgjengelig. Det nye nå er Fieldrunners. Timesvis med strategi-moro. Prøv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar