torsdag 25. mars 2010

Bergen og Zombieland = feelgood!


Backstage på Ricks - trangt, varmt og hyggelig som alltid.

Jeg hadde en veldig bra kveld på Ricks i går, en av landets desidert beste standupklubber. Med alltid stødige Hans Morten Hansen som konferansier måtte det jo bli bra, jeg fikk testet ut litt nye ting som fungerte fint, med litt flikking og utprøving blir det nok bra saker etterhvert. Selvfølgelig måtte en eller annen jente som trodde hun var på debattforum protestere høylytt da jeg rallet litt om verdens mest unødvendige hunderaser som Chihuahua og Kinesisk Nakenhund, men ellers var publikum kjempetent og positive. Fikk sett fem minutter av Zombieland før jeg dro på jobb, og gledet meg hele kvelden til å komme tilbake til hotellet for å se den ferdig. Som gammel gore- og horrorfantast var dette reneste feelgoodfilmen, makan til opptur. Se den, det blir nesten ikke bedre enn dette!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar