torsdag 4. mars 2010

Big Ups for HiÅ


Thomas Moen snakker om det å være blogger og gründer

Jeg kom til Ålesund i går i anledning Gründerdagen 2010 på Høgskolen, og ble innlosjert på Brosundet Hotell, slettes ikke det verste stedet man kan tilbringe natten. Hadde også en veldig hyggelig middag med Thomas Moen, Øystein Eriksen som er adm. dir. for OneCall og Rafiq Charania fra blogg.no før jeg tok kvelden. Gründerdagen gikk alldeles på skinner med veldig interessante foredrag, (inlk. mitt eget, vil jeg våge å påstå) premier og innslag. Det er verdt å trekke frem Thomas Moens Free Hugs-idé (se film under) på hvordan sosiale medier kan generere noe positivt og uvanlig. I det hele tatt - en stor takk til NLU for et fint opplegg hvor det var lett å ta konferansierrollen. Også fikk jeg kjøre Segway.
Uten å tryne. Yay.


Etter noen runder fikk jeg det til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar