torsdag 16. februar 2012

Travle tider - heldigvis.


Livet mitt består av å rekke tog, fly, busser, møter og lydsjekk for tiden. Men jeg skal ikke klage, jeg har tross alt nok å gjøre før jeg går ut i pappapermisjon i nesten to mnd. Forrige uke ble ganske spesiell, da jeg først holdt workshop for Reis Deg Komikerklubb på Josefine og reiste til Stavanger dagen etter på firmajobb (med bombing på tampen!) Så sto Ullevål Sykehus og kreftpasientene for tur sammen med Troels Mathisen, denslags gjør man jo heller ikke hver dag. Men du verden, man lærer mye av å skulle være morsom foran så spesielle forsamlinger.

Hadde også en kanonkveld på Klimt i Lillestrøm hvor jeg ble kjent med et par nye komikere, samt at jeg fikke se dem på scenen. Ble henrykt av stilen til Igor Dunderovic, det er ikke så ofte man ser en østeuropéer være morsom med ukulele. Ingve Connolly Gran var så i støtet at det nesten var skummelt å gå på etter ham, men det gikk helt fint. Snurr film!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar