lørdag 25. april 2009

Sterke meninger? Yeah right.



På vei til Kristiansand oppdaget jeg at en av tekstene mine er gjengitt ordrett på Dagbladets "Sterke Meninger" i dag - jeg vet ikke om jeg skal ta det som en fornærmelse eller et kompliment, men jeg velger det siste. Tror jeg. Ikke bare er det gammelt materiale, men å se det tatt så ut av sammenheng var litt pussig. Kos deg med BigBang-skiva, din slyngel!

Showet på Spot gikk helt greit, ikke 100% fornøyd med egen innsats - og ser at jeg har en del å jobbe med det nye materialet som skal spikres til premieren i Tønsberg. Begynner å få litt noia, men det går vel helst godt. Tester vel ut en del ting i Trondheim i morgen, tenker jeg. Møtte en gammel kompis fra militæret i dag som tok meg med på puben han driver, det er jo ikke så ofte man finner utesteder som spiller Misfits og Danzig utenfor Oslo. Javel heter plassen. Hyggelig sted. Ellers lar jeg meg stadig sjokkere av McDonalds-fasaden i Markensgate, snakk om vandalisering av historisk bygg med et varemerke som ikke representerer annet enn globalt massekonsum, dyremishandling, barnearbeid, dårlig kosthold og usunn livsstil. Hvor var byantikvaren når McDrittmat gjorde hærverk på fasaden?

1 kommentar:

  1. Dude aldri sett det bygget, men det var drøyt. Nesten like drøyt som McDonald's.

    o_O

    SvarSlett