søndag 31. mai 2009

Du skal ikke stjele. Skal du vel.


Flikker og justerer på det nye showet for tiden, har fått en del bra føringer av Dagfinn Lyngbø og nye idéer på tekstsiden av Tore Haukenes. Det begynner å sitte bra nå, det eneste som frustrerer meg en smule er at jeg ikke får testet ut alt ordentlig før premieren, jeg får vel bare stole på magefølelsen. Det blir jo mange om beinet i Tønsberg i sommer med diverse show både på Oseberg, Klubben og Støperiet med bla. Torsdag Kveld Fra Nydalen-gjengen. Mest frustrerende er kanskje at jeg ikke får sett showet deres da jeg står på scenen selv den uka. Jeg krysser fingrene for at både tilreisende og fastboende kjenner sin besøkstid og tar en tur på Harbour 2-4 og 9-11 juli.

Fikk forresten tips om en liten Youtubesnutt i dag med en og annen fyr på Humorlaboratoriet i Bergen, og det viste seg at han fremførte ikke så rent lite av mitt materiale. Ironisk nok brukte han til og med min faste åpningspunch gjennom mange år, men med elendig fremføring og bedriten timing fikk han ikke dén til å funke heller.
Og resten av materialet var Dane Cooks. Originalt. Det er kanskje et kompliment å bli plagiert i noens øyne, men det ville være idiotisk om jeg fremførte stoffet på scenen og noen tror jeg har rappet det fra en nykommer. Klippet er fjernet nå, ellers skulle jeg med glede lagt det ut her. Fristende å oute gjøken, men jeg får vel holde meg for god for sånt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar