onsdag 10. november 2010

Finn 200 Feil til - ny bok?

Mange som kjøpte boka mi da den kom ut i fjor etterlyser en oppfølger, og jeg jobber med saken. Forlaget har ikke gitt meg 100% go ennå, så jeg avventer situasjonen. Dersom jeg klarer å sope inn nok materiale til å snekre sammen en ny er det jo ikke verre enn å se om noen andre har lyst til å gi den ut. Den hadde jo selvfølgelig vært perfekt å få ut i handelen nå før jul, men sånn ble det desverre ikke. Mange har sendt meg helt fantastiske bidrag, i tillegg til at jeg har tatt en del bilder selv. Så får vi se, da. Enn så lenge kan dere jo se på noen smakebiter her:


Her serveres både union og Kongscampi.

Bilferige til Sverige?

Jeg føler at det mangler en bokstav her.

Bra det ikke er tupért ost. Eller kreppet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar