mandag 15. november 2010

Hvordan er det jeg gjør?


Fikk denne mailen i dag:

"Hei,
Hvordan er det du gjør?, Vel det er min glede å skrive til deg i dag, Mitt navn er seier. Jeg vil vite mer om deg og være din venn, og å etablere en hederlig vennskap med deg. Jeg ønsker du å sende e-post til meg slik at jeg vil kunne fortelle deg mer om meg selv og sende meg bilde til deg. Jeg venter for din positive respons, Takk.
seier"

Og for sikkerhets skyld fikk jeg den også på engelsk. Sånn at det ikke blir noen misforståelser:

"Hi, How are you doing?, Well it is my pleasure to write to you today, My name is victory. I want to know more about you and to be your friend and to establish an honorable friendship with you. I would want you to send email to me So that i will be able to tell you more about myself and send my photo to you. I am Awaiting for your positive response, Thanks.
victory"

Jeg tror ikke det blir noe mellom meg og Seier, egentlig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar