tirsdag 23. juni 2009

For all del.


Dette har altså noen skrevet. På et fotgjengerfelt. Hvorfor ikke. Nok et bidrag til boka jeg jobber med å samle inn tilstrekkelig med pussige skrivefeil, skriblerier, skilt og meldinger utenom det vanlige. Macbooken min har stått til tørk i to døgn nå, er rimelig spent på om det er liv i den når jeg trykker på knappen i morgen. Realist som jeg er regner jeg med at den må på sykehus og repareres. Prøveshow på Latter i morgen, det tror jeg blir bra. Har oppført meg som en psykopat de siste dagene, det har blitt mye stå og prate med meg selv for å få materialet til å sitte. Ellers var det absolutt ingen nedtur å tilbringe St. Hansaften på Veierland. Jeg tror jeg skal være der så mye jeg kan i sommer. Grillsport? Fine greier.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar