onsdag 17. juni 2009

Innspurten er i gang. Chickelacke.


Etter en fortreffelig tur til Italia er jeg klar for å komme i gang med jobb igjen, det blir noen hektiske uker frem mot premieren i Tønsberg 2. juli. Ekstra stas er det at prøveshowet på Latter neste onsdag er fullpakka, gleder meg til å fremføre nyskrevet materiale for publikum. Denne uka er det sommeravslutning på Josefines, en tur opp til Bodø for å gjøre to gigs for Forsvaret og av alle ting: Russetreff på Lillestrøm. Det er 20 år siden jeg snublet rundt i russedress og gjorde meg alldeles bort. Goodbye youth!

Italia var forøvrig knall, selv om de kjører og parkerer som tilbakestående hele gjengen. Ikke kan de engelsk heller, men det meste går med litt gestikulering og godvilje. Det rare er at når jeg snakker med folk som behersker engelsk dårlig, snakker jeg dårligere også. Det har blitt en del "Yes-but-ok-no-of course" i det siste. Kommer til å savne en del ting, men jeg kan love at det blir en stund til jeg spiser pasta og pizza igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar