fredag 26. juni 2009

Tiden flyr visst når en har det moro.


Det er under en uke til premiere i Tønsberg, men jeg synes det meste av materialet sitter godt nå. Hadde prøveforestilling på Latter i går, ikke bare var det smekkfullt - men til alt hell hadde jeg en fyr på første rad som løftet showet opp til uante høyder. Må kutte ned litt her og der på tekstene, men stort sett har jeg inntrykk av at folk var med på notene hele veien. Var på Humorfestivalen i Fredrikstad i kveld, sammen med bla. Henrik Thodesen, Espen Thoresen Hversaagood-og-så-videre, Jon Schau og en svært, svært meddelsom lokal ung mann på 12 år som absolutt satte sitt preg på backstagen før, under og etter show. Det overrasket meg at østfoldingene hadde såpass selvironi på dialekten sin, det er jo ikke pent av meg å si at man høres lett tilbakestående ut når man prekær øssfolldialekta, se.

Espens legendariske "Här serveras riktig gott kaffe"-tatovering

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar