torsdag 16. juli 2009

Fullt hus i Grimstad!


Godt man ikke sliter med et alkoholproblem når backstagen er fylt med børst.

Første kveld av fire show i Grimstad er i boks, utrolig kult at det kom så mange. Etter to uker med litt varierende besøkstall i Tønsberg var det et kick for selvtilliten med fullt hus, er rimelig spent på anmeldelsen i lokalavisa i morgen. Med unntak av en aggressiv regnskyll midt i settet (Latterhaven er utendørs) som gjorde at publikum måtte flytte tettere sammen under taket var det veldig bra respons fra publikum hele veien. Backstage er også en interresant affære for oss som lever av å opptre, denne gangen fikk jeg låne kontoret til Haven Brasserie. Som var helt ok, men jeg er veldig glad jeg ikke har et problem med å holde meg unna sprit når det står et arsenal med flasker på utstilling. Krysser fingrene for at det blir like godt oppmøte i morgen kveld. Nå skal jeg sove. Signing out.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar