onsdag 29. juli 2009

Skilt funnet, nok ferie og ønske om hund. Nå.


Fikk en uventet telefon fra Nes Camping rett over helgen, nummerskiltet på bilen min lå visst og slang der. Og bare for å ha sagt det; Jeg har ALDRI vært på Nes Camping. Altså har en eller annen enten tatt det med seg dit og slengt det fra seg, eller en eller annen luring har brukt det til noe jævelskap i helgen. Ikke vet jeg. Kanskje får jeg et par saftige fartsbøter eller blir mistenkt for et og annet brekk i Østfoldområdet. Jeg begynner forøvrig å bli lei av fellesferie nå, er klar for å komme i gang igjen med jobbing. Blir en del å gjøre i august, ser veldig frem til bokutgivelse og diverse show rundtomkring. Ikke minst - jeg skal jo være morsom på Latter to uker i september. I mellomtiden skal jeg prøve å selge leiligheten min på Torshov og finne et hus til meg og familien. Vi må ha mere plass. Dessuten ønsker jeg meg en hund. Ikke bare fordi de er hengivne, morsomme og grenseløst dumme, men også fordi sønnen min Jeppe har en lei tendens til å fordele måltidene sine utover the ganske kjøkkengulv. Som avbildet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar