torsdag 2. juli 2009

Godteri + Shakespeare = Idiotisk


Var for å se Thespiteateret spille Hamlet i Tønsberg i kveld, og med min sedvanlige flaks hadde jeg tre mennesker rett bak meg med knekte sosiale antenner - som av alle ting hadde drasset med seg en bærepose med snop & smaskens de skulle kose seg med. På et Shakespeare-stykke. (!!!) Det raslet og smattet såpass at jeg til slutt måtte snu meg og be dem om å kutte ut kosetimen. Og det var jo ikke måte på heller, Rimipåsan var fylt opp med både Sportlunsj, smågodt, chilinøtter, nektariner, brus - alt SOM DEFINITIVT IKKE PASSER Å HA MED SEG PÅ ET TEATERSTYKKE. Etter pause kan det virke som de tok hintet. Ikke en lyd. Ikke vet jeg hvorfor de var der, de må ha fått billettene gratis eller vunnet dem på lokalradioen. Hvorfor ble de ikke hjemme for å se Anaconda 4 eller en annen drittfilm på dvd i stedet?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar