tirsdag 7. juli 2009

Sommershow, tullebok, etc.


Var i møte med forlaget i dag vedr. boka de vil at jeg skal lage, den skal hete "Finn 200 feil". Moro! Greia er at jeg har samlet på bilder av rare skilt, skrivefeil, logoer, tull og tøys i mange år, og nå skal det altså bli bok. Det kan jeg like. Så gjenstår det å se om alle bildene egner seg på trykk, flere av dem ble tatt for mange år siden før det var noe som het megapixler på mobiltelefonen. Ellers er det en ny uke med show i Tønsberg, jeg tror jeg har været på min side nå. Det var jo varmt som Satan i forrige uke, det kunne virke som folk prioriterte skjærgården og utepils fremfor standup. Konkurransen er fremdeles beinhard, men Jon Terje som driver Harbour gjør virkelig det han kan for å promotere showet. Neste uke står Grimstad for tur, er rimelig spent på interessen der nede. Høsten begynner å fylle seg opp med datoer, så jeg gleder meg til å sette i gang med studentjobber, standupfestival og etterhvert sette opp showet på Latter i september. Du kan faktisk kjøpe billetter allerede nå. Det synes jeg du skal gjøre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar