lørdag 25. juli 2009

Skiltet mitt! Hvor er skiltet mitt?


Oppdaget til min store skrekk at skiltet foran på bilen min har falt av eller blitt stjålet, sannsynligheten for det siste er vel forhåpentligvis liten da skiltet bak fremdeles er der. Uansett må jo sånt rapporteres, og jeg forsøkte å komme gjennom på 02800 i hele kveld uten å lykkes, ringte også politikammeret i Oslo som satte meg over til pip-pip-pip-nummer-ikke-i-bruk-drit og måtte til slutt gi opp. Til alt hell møtte jeg en politimann etter jobb (de har biler patruljerende pga hektisk ungdomsfyll under Larkolluka) som noterte nummeret sånn i tilfelle jeg ble stoppet på vei hjem. Noe jeg ikke ble. Men det blir vel uansett en mølle med skjemaer og denslags som må fylles ut for å få utstedt et nytt. Når det er sagt var det fantastisk moro å opptre sammen med Janne Rønningen og Glenn E. Tosterud i teltet på Støtvig i kveld. Fullstappet og masse latter. Det eneste som trakk voldsomt ned var at vi måtte hjem etter showet, og det ble litt hektisk mht at de to andre skulle rekke siste toget hjem. Jeg vet at mange fra ungdomsskolen min kom for å se på. Og det hadde vært utrolig hyggelig å ikke måtte stresse hjem akkurat i kveld. Neste gang tror jeg at jeg må forlange hotell. Holdt forresten på å lage mos av to rådyr i det jeg svingte inn til mine svigerforeldre i dag. Søte å se på, men ikke hengende fast i grillen på bilen. Med eller uten skilt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar