lørdag 18. juli 2009

Torjussen & Skomsvoll slår tilbake!


Hadde tidenes kveld på Venterommet i Mandal med Yngve Skomsvoll i dag, det var et fantastisk flashback til sommerturnéen vi la ut på sammen for to år siden. Stinn brakke, særdeles mottagelig publikum og en stor honnør til gutta som har lagt ned masse tid og ressurser for å få til denne kvelden. Ole Henrik og Marius - all respekt! Håper dere drar i gang mere standup i Mandal, jeg har ikke vært der siden jeg, Jon Schau og Edward Schultheiss var på tur i 2003. Da kom vi for å ta lydsjekk på et sted hvor det av alle ting sto et kjøleskap på scenen vi skulle opptre på. Da jeg spurte fyren bak baren hvor lenge det skulle stå der, spurte han hvem jeg var. Da jeg forklarte at vi var på turné og at Mandal sto for tur, hadde det gått ham hus forbi. Det var vel egentlig bare vi som visste at det skulle være show der den kvelden. Men dette var noe helt annet. For en opptur! Nå er det bare å krysse fingrene for at vi får flere jobber sammen, kanskje kommer vi til et studenthus eller lignende nær deg i overskuelig fremtid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar