onsdag 22. juli 2009

Ny bok i handelen i august!


Jeg har tatt og samlet på bilder av diverse skrivefeil, graffiti, lapper, beskjeder og lignende siden slutten av åttitallet - og etter at digitalt kamera ble en del av min mobile hverdag ble alt mye morsommere. Og nå blir det faktisk bok av det! Pantagruel Forlag kontaktet meg tidligere i sommer og lurte på om jeg ville ta et møte med dem, og på rekordtid har bilder blitt sortert og satt sammen til Finn 200 Feil som den så treffende skal hete. Idéen har jeg hatt en stund, med utgangspunkt i utveksling av mms-bilder med arbeidstittelen Innboks -> Utboks. Mange observante mennesker har dermed bidratt til boka, som etter hva jeg har forstått er ute i handelen allerede 10. august. Så får vi se om den selger bra, kanskje lager jeg Finn 200 Feil Til etterhvert :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar